Miten pidät työntekijäsi motivoituneena?

Tämä on yksi painavimmista jännitteistä yrityksille maailmanlaajuisesti.

Työntekijöiden motivaatio on aina yksi työnantajien tärkeimmistä tavoitteista riippumatta siitä, kuinka suuri tai pieni heidän yrityksensä on. Tässä on vihje: se kaikki tiivistyy luomaasi yrityskulttuuriin (mukaan lukien arvot).

Tämä pätee erityisesti nyky-yhteiskunnassa, sillä Millenniaalit muodostavat suurimman osan työvoimasta. Tiedämme kaikki, kuinka vaativia Millenniaalit voivat olla, ja useimmat yritykset ovat tietoisia heidän kasvaneista vaatimuksistaan, vaatimuksistaan ​​ja vaatimuksistaan.

Toisaalta työnantajien on opittava sopeutumaan, koska työntekijöiden korkealla motivaatiolla on monia etuja.

On erittäin tärkeää ymmärtää erittäin motivoituneen henkilöstön edut ennen kuin siirryt ihmisten motivoimista käsittelevään osioon.

Motivoituneet ihmiset menestyvät paremmin kuin kiinnostuneet työntekijät seuraavilla tavoilla:

1. Paranna kykyäsi käsitellä epävarmuutta

Motivoitunut henkilöstö on itsevarmempi työssään, koska he ovat sitoutuneempia. Tämän seurauksena he osaavat reagoida jännittyneisiin tilanteisiin.

2. Ovat osaavampia ongelmanratkaisijoita

Useimmat organisaatiot etsivät henkilöstöstään ongelmanratkaisukykyjä. Motivoituneet työntekijät työskentelevät kovemmin ongelmien ratkaisemiseksi ja esteiden voittamiseksi.

3. Sinulla on korkeampi kekseliäisyys ja luovuus.

Motivoituneet ja sitoutuneet työntekijät keksivät todennäköisemmin ainutlaatuisia ideoita, jotka voivat auttaa parantamaan yrityksen suorituskykyä.

4. Käytä ennakoivaa lähestymistapaa

Motivoituneet työntekijät etsivät luovia tapoja ratkaista ongelmia ja saavuttaa tavoitteensa. He eivät odota muiden antavan palautetta ja arvioivat usein heidän työtään.

5. Ovat tehokkaampia

Lisääntynyt tuottavuus on usein seurausta lisääntyneestä motivaatiosta ja osallistumisesta. Tämän seurauksena yritykset, joissa on paljon ahkeraa henkilöstöä, ovat usein tuottavampia kuin yritykset, joilla ei ole henkilöstöä. Hay Groupin työntekijöiden motivaatiota käsittelevän tutkimuksen mukaan toimistot, joissa on sitoutunut henkilökunta, ovat 43 prosenttia tuottavampia.

6. Hanki syvempi ymmärrys yrityksen tavoitteista.

Motivoituneet työntekijät haluavat tietää, kuinka heidän työnsä lisää yrityksen yleistä menestystä. Tämän seurauksena he ovat aina kiinnostuneita oppimaan yrityksen missiosta, visiosta ja tavoitteista.

7. Pyri saavuttamaan tavoitteensa

Motivoitunut henkilöstö on poikkeuksellinen henkilökohtaisten tavoitteidensa tunnistamisessa ja toteuttamisessa, koska hän ymmärtää yrityksen tavoitteet.

8. Osallistu yrityksen tavoitteiden saavuttamiseen

Motivoitunut henkilöstö ei ole kiinnostunut vain tavoitteidensa saavuttamisesta, vaan myös tiimin ja yrityksen tavoitteiden saavuttamisesta.

9. Keskitytään enemmän kuluttajaan

Sitoutuneempi henkilökunta välittää aina asiakkaasi onnellisuudesta, olitpa sitten B2B- tai B2C-organisaatiossa.

10. Pysy yrityksen palveluksessa pidempään

Yksi vakavimmista työvoimaongelmista on heilahtelu, ja työntekijöiden pysyvyys on 87 prosenttia suurempi yrityksissä, joissa on työvoimaa.

11. Ovat mukautuvaisempia ja joustavampia.

Jokainen työnantaja haluaa olla mahdollisimman ketterä. Motivoituneet työntekijät sopeutuvat paremmin muutoksiin ja ovat halukkaampia kokeilemaan uusia asioita.

12. Oletko parempi joukkuepelaaja?

Useimmat motivoituneet työntekijät ovat todennäköisemmin tiimipelaajia kuin yksinpelaajia, koska yrityksen tavoitteet ja tavoitteet ohjaavat heitä.

13. Tee positiivinen vaikutelma työtovereihin

Irtisanoutuneet työntekijät satuttaa muita. Lisäksi heidän vihamielisyytensä voi edistää epätervettä yrityskulttuuria.

14. Olet yleensä terve.

Työntekijöiden irtisanoutumisesta aiheutuvia taloudellisia kustannuksia koskevan tutkimuksen mukaan yrityksissä, joissa työntekijöiden sitoutuminen oli vähäistä, sattui 62 prosenttia enemmän tapaturmia kuin yrityksissä, joissa keskittyminen oli korkea.

15. Ovatko brändilähettiläämme tehokkaita?

Erittäin motivoituneilla työntekijöillä on vahva emotionaalinen kiintymys työnantajaansa. Emotionaalisesti panostetuista työntekijöistä tulee kolme kertaa todennäköisemmin brändin puolestapuhujia. Henkilöstöstäsi tekeminen brändilähettilääksi voi auttaa sinua parantamaan bränditietoisuutta, myyntiä ja kykyjen houkuttelua.